Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Warunki świadczenia usług

kArtykuł 1 – Definicje

W niniejszych warunkach rozumie się przez:

Okres odstąpienia od umowy: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.

Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach wykonywania zawodu lub prowadzenia działalności gospodarczej i zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą.

Dzień: dzień kalendarzowy.

Umowa długoterminowa: umowa na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których dostawa i/lub odbiór jest rozłożona w czasie.

Trwały nośnik danych: każde narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście, w sposób umożliwiający przyszłe ich przeglądanie oraz niezmienione odtworzenie przechowywanych informacji.

Prawo do odstąpienia od umowy: możliwość konsumenta do odstąpienia od umowy na odległość w okresie odstąpienia od umowy.

Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna oferująca produkty i/lub usługi na odległość konsumentom.

Umowa na odległość: umowa zawarta w ramach zorganizowanego przez przedsiębiorcę systemu sprzedaży na odległość produktów i/lub usług, przy czym do chwili zawarcia umowy wyłącznie korzysta się z jednej lub więcej technik komunikacji na odległość.

Technika komunikacji na odległość: środek, który może być wykorzystany do zawarcia umowy bez jednoczesnej fizycznej obecności konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym miejscu.

Ogólne Warunki: niniejsze Ogólne Warunki przedsiębiorcy.

Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy

Nazwa sklepu: Moda-Nova

KVK:
78168776

Adres: Van Hardenbroekweg 18, 2202 EE Noordwijk, Holandia

Telefon: +31 6 4500 5683

E-mail:
kontakt@moda-nova.pl

Artykuł 3 – Zastosowanie

Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy i każdej zawartej umowy na odległość oraz zamówień między przedsiębiorcą a konsumentem.

Przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeśli nie jest to możliwe, zostanie wskazane, że warunki są dostępne do wglądu w siedzibie przedsiębiorcy i na żądanie konsumenta zostaną mu niezwłocznie przesłane bezpłatnie.

W przypadku, gdy umowa na odległość zostaje zawarta drogą elektroniczną, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi w formie elektronicznej w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo przechowywać na trwałym nośniku danych.

W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków obowiązują również szczegółowe warunki dotyczące produktu lub usługi, konsument może zawsze powołać się na najbardziej korzystne dla niego postanowienie.

Jeśli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków zostanie uznane za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

Sytuacje nieuregulowane w niniejszych warunkach powinny być oceniane zgodnie z ich duchem.

Niezrozumiałości dotyczące interpretacji lub treści powinny być wyjaśniane zgodnie z duchem tych warunków.

Artykuł 4 – Oferta

Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega warunkom, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.

Oferta jest niewiążąca. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.

Oferta zawiera dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi ocenę oferty. Użyte zdjęcia są wiernym odzwierciedleniem oferowanych produktów.

Wszystkie zdjęcia i dane w ofercie mają charakter orientacyjny i nie mogą być podstawą do roszczeń.

Każda oferta zawiera informacje dotyczące praw i obowiązków konsumenta, w tym:

  • cenę, z wyłączeniem kosztów celnych i VAT importowego, które ponosi klient;

  • ewentualne koszty wysyłki;

  • sposób zawarcia umowy i wymagane do tego czynności;

  • stosowanie prawa do odstąpienia od umowy;

  • sposób płatności, dostawy i realizacji umowy;

  • termin ważności oferty;

  • informacje o archiwizacji umowy i możliwości jej przeglądu przez konsumenta;

  • sposób, w jaki konsument może sprawdzić i poprawić podane przez siebie dane przed zawarciem umowy.

Artykuł 5 – Umowa

Umowa zostaje zawarta w momencie akceptacji oferty przez konsumenta i spełnienia określonych warunków.

Jeśli konsument zaakceptował ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca potwierdzi otrzymanie akceptacji niezwłocznie drogą elektroniczną. Konsument może rozwiązać umowę do momentu potwierdzenia.

Przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłania danych.

Przedsiębiorca może sprawdzić zdolność konsumenta do wywiązania się z obowiązków płatniczych. Jeśli są podstawy do odmowy zawarcia umowy, przedsiębiorca ma prawo odrzucić zamówienie.

Przy produktach lub usługach przedsiębiorca dostarczy następujące informacje:

  1. adres siedziby przedsiębiorcy, gdzie można składać reklamacje;

  2. warunki odstąpienia od umowy;

  3. informacje o gwarancjach i serwisie posprzedażowym;

  4. dane kontaktowe podane w artykule 4, chyba że zostały już przekazane.

  5. Każda umowa zostaje zawarta pod warunkiem dostępności produktów.

Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy

Przy zakupie produktów konsument ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Termin ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu.

Podczas okresu odstąpienia konsument powinien ostrożnie obchodzić się z produktem i opakowaniem. Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym stanie i opakowaniu.

Konsument musi poinformować przedsiębiorcę o zamiarze odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, a następnie odesłać produkt w ciągu 14 dni.

Artykuł 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

Koszty zwrotu produktu ponosi konsument.

Jeśli konsument dokonał płatności, przedsiębiorca zwróci kwotę w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

Artykuł 8 – Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

Przedsiębiorca może wyłączyć prawo do odstąpienia od umowy dla określonych produktów, takich jak:

  • produkty wykonane na zamówienie;

  • produkty o charakterze osobistym;

  • produkty, które szybko się psują lub starzeją;

  • produkty z zafoliowanym opakowaniem, które zostało otwarte.

Artykuł 9 – Cena

Ceny nie będą podwyższane w okresie ważności oferty, z wyjątkiem zmian wynikających ze zmian stawek VAT.

Wszystkie ceny są podane z zastrzeżeniem błędów drukarskich i redakcyjnych.

Artykuł 10 – Zgodność i gwarancja

Przedsiębiorca zapewnia, że produkty odpowiadają umowie i podanym specyfikacjom. Gwarancja producenta nie wpływa na prawa konsumenta wynikające z przepisów prawa.

Artykuł 11 – Dostawa i realizacja

Przedsiębiorca dołoży wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 14 dni, chyba że uzgodniono inaczej.

Ryzyko uszkodzenia i/lub zagubienia produktów przechodzi na konsumenta w momencie dostawy.

Artykuł 12 – Transakcje długoterminowe: czas trwania, wypowiedzenie i przedłużenie

Konsument może wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Artykuł 13 – Płatność

Kwoty należne od konsumenta powinny być opłacone w ciągu 7 dni roboczych od rozpoczęcia okresu odstąpienia.

Artykuł 14 – Procedura reklamacyjna

Reklamacje dotyczące realizacji umowy należy zgłaszać w ciągu 14 dni od stwierdzenia wady.

Przedsiębiorca odpowie na reklamację w ciągu 14 dni. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga więcej czasu, konsument zostanie o tym poinformowany.

Artykuł 15 – Spory

Do umów między przedsiębiorcą a konsumentem ma zastosowanie wyłącznie prawo niderlandzkie, nawet jeśli konsument mieszka za granicą.

SZYBKIE LINKI 

Często zadawane pytania (FAQ) 
Polityka prywatności
Warunki świadczenia usług

Dane Kontaktowe:

Obsługa Klienta: Poniedziałek - Piątek: 09:00 do 17:00

Możesz skontaktować się z nami e-mailem na adres: kontakt@moda-nova.pl lub odwiedzić naszą stronę kontaktową

Telefonicznie: +31 6 4500 5683

Adres: Van Hardenbroekweg 18, 2202 EE Noordwijk, Holandia

Nazwa sklepu: Moda Nova

Izba Handlowa: 78168776

KONTAKT

Dążymy do maksymalnej satysfakcji klienta. Nie wahaj się skontaktować z naszym wyspecjalizowanym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem powyższych danych kontaktowych lub wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie kontaktowej. Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna. Staramy się odpowiadać w ciągu 48 godzin.